Glennletarna.

Hej hallå, det regnar blåbär. Nej, men dagen har gått ut på att jag fördrivit min tid i skolan och hos min älskade soldat. Och så har vi letat efter Glenn. Och letat efter Glenn ännu mer, eftersom vi faktiskt inte har någon aning om hur han faktiskt ser ut. Efter skolan bjöds jag på Subway av underbara Sarah, en Chicken Teryaki så klart. Helt makalöst gott är det faktiskt. Underskatta aldrig kraften hos en Subway. Efter denna matiga macka, och en attack från Subway-sugna getingar så gick jag hem till soldaten. Sockerdricka var där, och vi pratade, skrattade, jag &min älskling myste och nu sitter jag här &med dagens mys avklarat är det sovdags!

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är hon. :)

2008-08-27 @ 22:39:13
URL: http://ramonaspoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0