Good morning, sir!

Jag är trött som satan! På väg mot min första lektion som ser ut att vara retorik. Har bestämt mig för att ta bussen också. Slaskväder. Efter skolan idag ska jag sola på Glada Oxen eftersom jag vill ha lite färg till skolfotot som sker på torsdag kl 14.10. Men vi får se hur det går med det. Nej! Nu bär det banne mig av till sovrummet och slutetappen av mitt klädval.  puss


Uppdatering
Jag tog inte bussen. Inlägg med mera tar på tok för lång tid och enligt vissa källor verkar det som om jag skulle varit ritkigt sen om jag gått till bussen eftersom hållplatsen glömdes bort. Jag klarade mig precis medmin fina cykel Barbro, som hon så fint heter! Fick läxa också. Mer om det senare. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0