Gratulationer på gång.

Sitter just nu och velar över om jag ska hoppa in i duschen en snabbis innan jag traskar över till min syster och hennes yngste son som fyller fem idag. Alla blir chockartat äldre, och jag minns att det inte alls var länge sedan jag sprang runt och hade barnvagnsrace med honom. Den äldsta blir åtta i år, och de andra två tillhörande min andra syster håller jämna steg. Jag är moster till barn som, om det fortsätter i den här takten, inte är barn om några år. Sjukt snabbt tiden går. Nej, nu ska jag in i duschen iallafall. Åker hem till min pojkvän efter firandet. Puss


Kommentarer
Postat av: Oskari

Tjena. Tack tack, men frågan är om jag skriver intressant nogt haha. Plus att min blogg ser ut som stryk, har inte orkat ordna det.



Nåja, jag får väl fotsätta skriva! hoppas allt är väl

/Oskari - Troll - Ensamvandraren

2008-08-11 @ 16:40:38
URL: http://ensamvandraren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0