Hujeda mig.

I ärlighetens namn så är jag tröttare än tröttast just nu. Ögonlocken är tunga och jag måste verkligen kämpa för att hålla mig vaken. Imorse vaknade jag upp hos min älskling där vid åtta, och slungades ut i dagen med en Red Bull, lakritsnallar och Lakrisal till frukost från närmaste Konsum-butik och sedan var dagen i gång, lite skev, -men likväl igång. Jag hade t.o.m packat ner allt vad som behövs för ett träningspass för att gymma lite under eftermiddagen, men när jag sedan efter en sväng runt stan med Sanne, satt hemma hos pojkvännen igen så blev det en storstädning och sedan så fastnade jag kvar där till nio. -Och nu sitter jag här. Hemma, det vill säga. På vägen hem träffade jag Jessica och Elena, och sedan drog vi över till Sanne, drog ut henne i regnet, för att sedan ta oss skydd utanför en trapp, roade av minnen från dåtidsliv. Och jag kan bara inte komma över att Elena har blivit med pojkvän. Får sova på saken, helt enkelt . 


Kommentarer
Postat av: elena

onenightern is gone liksom, hur ska detta sluta??:O ;P

2008-08-15 @ 01:28:49
URL: http://elenaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0