De där blogglösa dagarna (SARAH ÄR JÄTTEBRA!)

Jag är inte hemma så mycket just nu, och när jag inte är hemma så bloggar jag inte. Och när jag inte bloggar får ingen reda på vad jag faktiskt gör.. Känns som en ond spiral och bloggningen tar smällen,.,., Tyvärr. Men jag ska bli bättre, försöka skriva inlägg från mobilen eller någonting sådant. Blir nästan lite svag i hjärnan när jag väl kommer hem och har två, kanske till och med tre, fyra saker att skriva om. Så då, även fast jag hemskt gärna vill så försummar jag bloggen. Det tycker vi inte om.

Dagen, gårdagen, och dagen innan det (och nätterna därimellan) spenderades hos pojkvän. Helt underbart var det och är det med honom, även om han åker bort nu i några dagar. Igår morse kom vi med en uträkning av att vi hade mysigt i 18 timmar i sträck. Mys är så underskattat. Att hålla om och känna närhet från någon, höra andetag och kyssas, skratta och kramas är underbart. Sådant tycker vi om, det magiska orden av tre lika underbart magiskt komponerade bokstäver. Mys.   M. Y. S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0