ställmiginteiettled.

Jag undrar över väldigt mycket just nu. Över hur mitt hår ser ut efter inverkan av hennan och hur mycket energi jag egentligen kan ha i mig. Över hur stökigt mitt rum kan bli på en kvart och hur jag alltid lyckas klara mig på inga pengar alls. Över hur känslan av frihet kan gå ihop med ett förhållande. Över hur dagarna till flytten blir färre, och över hur väl jag har planerat mitt nya rum med alla små detaljer.

Och annars så lät jag nyss den sista droppen kaffe segla ner genom min hals, för visst är det så att jag dricker kaffe. Kaffe är gott då och då. Med mjölk och utan socker. Läser för övrigt Cosmopolitan också om någon skulle undra. I mina öron skvalpar Winnerbäck. Mina läppar bär ett illrött lager av stift och jag är sugen på godis. Det skulle vara saligt gott.
*
*


Kommentarer
Postat av: Natta

sv: aa Marilyn är snygg hon

2008-10-11 @ 11:43:27
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0