Be-Eff Två Se.

Nu, just idag börjar jag min första termin i tvån på gymnasiet. Jag är ingen noobie längre och satan i gatan vad det gått fort att komma hit. Jag har klarat 1/3 av gymnasiet nu. Ganska coolt om jag får säga det själv. Idag kommer även Emma hem från Norge vilket gör dagen ännu bättre! Läckert som bara sjuttsingen tycker jag, och alldeles snart sätter jag mig på min fina hoj och cyklar ner till stan för lite Sarah-tid. Uppropet är vid två så jag är i alldeles lagom tid, och så får jag träffa den saknade klassen såklart. Jag svävar redan på moln!

Kommentarer
Postat av: sara

hej amina, du skrev på min blogg, vem e du? Nyfiken, kä'nde inte igen dig borde jag det? sorry!

2008-08-25 @ 16:31:57
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Det är jätte bra tjejen plugga på!

2008-08-25 @ 17:35:17
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0