Maybe I'm post naive.

Godmorgon, godmorgon! Har en halvpackad trunk i sovrummet och ska nu komplettera den innan jag drar iväg till gymmet. Har inte tränat under hela tiden jag bloggat här, men jag måste verkligen använda mig av mitt kort. (Detta pga att jag är allmänt och snuskigt lat, tåls att nämna) Efter gymmet ska jag springa ärenden med min Gabriel, det är verkligen värt att ränna över halva stan, bara för att få spendera tid tillsammans. Men nej, nu ska jag hitta nyckeln till skåplåset och sedan sticker jag. Eller jovars, behöver packa ner shorts med mera också. Syns


Update
Nu är det så här att träningen sket sig! För det första så vaknade jag alldeles för sent och nu regnar det ute, samtidigt som bieffekten från min sovmorgon är att jag blir sen till runtspringet på stan. Det får helt enkelt vänta, regn har jag ingenting emot, om man bortser från att jag skulle behöva ett par fräsha gummistövlar. Nu tar jag bussen ner till stan, med trunken på axeln, och så får vi se när den färdigpackade godingen kommer till användning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0