damerochherrar.

Goda nyheter! Min slitna matta till hår ska få sig ett svep med saxen redan på onsdag. Jag ser verkligen fram emot att klippa bort allt, men samtdigt så hatar jag frisören! Ha inga förutfattade meningar nu. Det jag hatar med frisören är inte att de klipper av halva håret när man bara säger " Ta bara lite" och de ändå tar en lillfingerlängd, det jag hatar är att det ständigt ska påpekas att jag har färgat sönder mitt hår, att det är slitet etc.

Annars så finns det inte något jag misstycker med. Men jag kommer trotsa deras lilla färg-förbud trots allt. Det lutar mot att jag kör i henna i håret till helgen, i en kastanjebrun ton, och klipper en liten prydlig snedlugg i sann höst-anda efteråt. Pilutta dom!
*
*

Kommentarer
Postat av: bea

kul att klippas, ska göra det imorn

2008-10-06 @ 21:19:17
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0