eightsharp.

Imorgon börjar jag klockan åtta, det tidigaste av tidiga gäller. Skulle behöva sova ut ordentligt, men nej nu blir det inte så! Imorgon under mitt hål ska jag och Sarah ut på ett nytt äventyr. Vi ska åka och bada. Utomhus för att vara mer exakt. Så jävla skön tjej jag har vid min sida. Hon är en lika trogen anhängare av galna ideér som jag. Naivitet, kyla och lycka imorgon alltså, vi är rebellerna. Varm choklad får bli vår bästa vän anses också. Nu blir det till att packa väskan och hoppas på ett någorlunda trevligt dopp.

Vi har tidigare bestämt oss för att bli ena riktiga äventyrare under
torsdagshålen för att upptäcka nya saker med våran stad.
 Vad gör ni på era hål?
*
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0