närvärldenärlycklig.

Idag har det positiva intrycken tryckt ner de negativa och ja, därför är jag lycklig. Tilläggas bör att jag fullkomligt älskar människor som ler emot andra, trots att man inte känner varandra över huvudtaget. Det känns så avsvimmande positivt när det är så. Så underbart positivt helt enkelt, och idag fick jag två leenden slungade i min riktning och en liten söt och pratsam dam och även man till sällskap. Sociala människor, och ytterst osvenska människor är det bästa jag vet. Det är så förgrymmat härligt! Och en av leendeslungarna var en liten tjej, och det spelar ingen roll hur mycket mitt IG på provet sved, för när jag tänker på hennes lilla leende från ingenstans så glömmer man allt annat.

Slutsatsen är; LE MER, det ska jag!
*
*


Kommentarer
Postat av: Clumsy

Vilket härligt liv du måste ha. Rubecks snyggasste brud ååå allt fett avundsjuk jag är. Alla ler säker mot dig eftersom du är ju sååå trevlig människa Amina.Jag säger bara det här för att vara snäll dom där vinterskorna du ska köpa gör inte dt dom är fuckup fula det skulle förstöra hela din secondhand outfit. Ohnow;) "yaani".

2008-10-15 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0