shithappenslookatyou.

Herregud! Ja, du. Idag har jag sprungit runt i skolans korridorer som man brukar, det är tre up coming prov på gång och det känns så skönt att vi inte är långt ifrån sista året nu. Efter våren är vi där, sista året på gymnasiet. Ja, jag är nog lite övertaggad men optimism skadar ingen. Eller det verkar de ju förresten göra. Idag kommer Sanne över och så får vi se vad som händer, än så länge är det ju skoldagar men det blir festa av i helgen verkar det som. Senare kommer även Gabbe över för lite mys tillsammans. Jag kan inte förstå att vi har varit tillsammans i tre månader snart! Gud vad jag älsklar dig. <3

(lägger in en bild på min älskling senare, när min bluetooth är funnen)
*
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0