sveksvordommarochstulentid.

Jag är inte död. Nej, ta mig tusan! Det är jag inte.

Jag mår alldeles strålande om man bortser från min irritation av bussarna här i stan. Igår rammade bussen jag åkte med ett rödljus och rutan borta vid mig var inte hel efter den incidenten. Och eftersom jag redan är så gott som sen till min klippning så får jag springa över halva stan för att sedan komma på att det fattas tio silvermynt eftersom de har höjt priset på klippningarna. Som tur var fick jag iallafall håret klippt för de pengar jag hade.

Idag skulle jag lugnt åka med min buss hem från stan och vad händer? Jo, bussen tappar en backspegel och där står man igen med en obrukbar buss. Och så klart var det ett par busskontrollanter med på min buss också. Attsingen!
*
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0