Slarv.

Igår och i förrigår umgicks jag med Sarah den underbara mest hela tiden. Vi har inte haft tid för varandra under hela sommarlovet, men nu har båda haft tid för varandra. Hon står mig riktigt nära och jag kan inte förstå hur mycket jag saknat henne under de första två månaderna av lovet. Iförrigår valsade vi runt på stan och tittade på lite fint (det jag då jag handlade chock-pris-jeansen) och så tog vi varsin underbar macka från Subway.

Under gårdagen tog jag bussen hem till henne och vi hann med kakbak av alla dess slag! Havreflarn, chokladsnittar, drömmar, 'bondkakor' och tre olika sorters muffins med skumbananer, chokladpengar och dumle innuti. Vi sålde en del av våra bakverk. Man kunde köpa tre muffins och tre småkakor för en guldpeng och så fick man de levererade till dörren. Vi hann tjäna ihop femio kronor och snart ska vi göra det igen. Lyckligaste kakbakarna i Svea rike.

Efter kakbaket bar vi av ner mot skogen och rökte vattenpipa
 bland tallar och granar ätandes på det sista av muffinsarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0